fredag 25 januari 2013

Veckans Nalle Puh citat


"För att verka avspänd och helt tillfreds kan man gnola tiddeli-pom några gånger på ett vad-ska-vi-göra-nu-då-sätt".


Just nu planerar de flesta sin fredag. En del ska iväg på olika musik-evengemang som finns i min stad Borås.
På Hemgården spelar bla Zephyra och på Cookin kan man lyssna på Mats Ronnander. Det finns säkert mer att uppleva i Borås denna kväll. Andra ser fredagen som en dag då arbetsveckan är över och man vill umgås med sina kära och nära. Om man inte finner något bra i Borås, då åker man till Jönköping för att lajva. Hur som önskar jag er alla en trevlig fredagskväll.
  Jag för min del frostar ur min frys för att göra plats och spara el. Det var väldigt mycket is och strax är frysen optimal igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar