måndag 28 januari 2013

Oönskat liv i luckan

Nu är de på gång igen......
Vet inte hur många gånger jag noterat att grannarna under mig bråkar, gapar, smäller i dörrar mm.
Jag vet inte hur många gånger polisen varit där?
De bara fortsätter och fortsätter.
Härom dagen hörde jag han säga; "Jag dödar dig din jävla hora!"
Det känns obehagligt att höra deras hårda ord genom golv och väggar.
Just då orkade jag inte bry mig. Jag fick nog och åkte in till staden.
 Deras bråk och osämja ger mig tillbaka blickar och det är inte ok för mig.
  Deras bråk påverkar mig och får mig att må dåligt.

  Hur ska man få stopp på deras högljuda kontroverser?
 Har ni någon idé? Har ni grannar som stör och vad gör ni för att dämpa dessa irriterande störningar?

2 kommentarer:

  1. Usch va jobbigt :(

    Har ni nån störningsjour ni kan ringa till? Annars är det ju polisen.
    Har du pratat med andra grannar och hört hur dom upplever det, kanske om ni är fler som klagar till hyresvärden att han fattar att detta faktiskt är ett problem.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Gullan!
    Det är polisen som gäller. Här finns det ingen störningsjour att ringa. Hyresvärden bryr sig inte ett dugg. Den gastkramande fortsättningen följer nästa vecka. Kram till dig och din fina Tindra

    SvaraRadera