lördag 18 maj 2013

Veckans musik

Veckans musik får bli en av mina favoriter, Uriah Heep!
 Denna fanns i mina tankar när jag tog en tur in till staden för att köpa ägg och mjölk.
 Solen strålade och värmen var helt underbar.
Trädens löv har slagit ut som i en explosion, vårblommor och solglasögons prydda, lättklädda människor över allt.
  Det är ännu en vår/sommar, vilket jag gillar.
Det finns massor att uppleva nu när sommarvärmen är här. Vackra män och söta pojkar dessutom en och annan fin och sexig man.
 Idag fick jag dessutom tillfälle att prata med en mycket intelligent och trevlig ung man. Jag är egentligen inte ett dugg förvånad, för det finns massor av dessa fina, trevliga och unga män.
Men att just jag skulle träffa på en av dessa idag gjorde mig glad och nyfiken. Visst hoppas jag på att få träffa denna man igen för ännu ett givande samtal.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar