tisdag 28 maj 2013

Dotter

För 22 år sen föddes min älskade och fina dotter. Hon såg världens ljus kl 08,09. Selma hade mörkt brunt hår och mörk blå/grå ögon färg. Selma, en fin liten flicka som vägde 2970gram och var 47 cm lång.
 Hon var så söt, liten och helt underbar.
Idag fyller hon år, 22 år, och är fortfarande söt, vacker och helt underbar, dessutom blev hennes fina ögon bruna.
 Min fina dotter, jag älskar dig och är stolt över dig.

Jag önskar dig, Selma, en fin och mysig födelsedag.

Till dig som bara kritiserar negativt om mig, mina barn och hur jag enligt dig inte klarat av att ta hand om dem. Låt bli att läsa min blogg och låt bli att kommenterar i min blogg och lev ditt liv. Enligt mig är du enbart patetisk och har inte fått all information.

4 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS även från Tofflan till Selma! Vilket fint namn, förresten!!
    Kram till mamma! (och skit i idioterna, tyvärr finns det alldeles för gott om dem... :-( )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Tofflan! Och tack, jag ska försöka skita i idioterna. Och tack för att du sänder ett grattis till min fina dotter.

      Radera
  2. tror idioterna mår mest illa själv och bara att strunta i .
    grattis till Selma hoppas hon hade en fin dag ..
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Maria! Jo jag har strunta i alla kommentarer som denna människa skickat.
      Önskar dig en go onsdagskväll

      Radera