onsdag 13 mars 2013

Veckans onsdag

Ännu ett träningspass på Onyx.
Sist gjorde vi ett konditionstest, man skulle promenera snabbt eller jogga på ett löpband 500 m och tiden blev noterad.
 Idag var uppvärmningen ett träningspass på löpbandet. Man växlade mellan olika hastigheter och lutning i ca 20 minuter. Jag gillar det massor då man pressar sig själv i att klara av de olika momenten. Så klart jag är nöjd med att vara den som fixade hela momentet. Alla andra avslutade innan passet var över.
 Hurra för mig!!!
 Sen var det dags att jobba med andra muskler och vi gjorde 15st x2 övningar i olika redskap.
Jag mår så mycket bättre av att gå på gym. Jag känner mig nöjd och tillfreds med att träna och trött på ett bra sätt.

I morse insåg jag att frukten var slut och var tvungen att köpa både apelsiner och äpplen idag. På min promenad från gymmet till affären såg jag min älskade dotter sitta på ett fik i centrum.
Hon kom ut och vi fick kramar och pussar av varandra. Några korta frågor och svar.
 Ibland behövs det inte mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar