lördag 9 mars 2013

Kallt

Det var för kallt att ge sig ut på cykeltur idag. Förvisso var det sol, men det föll snö och vinden blåste kallt över lilla samhället Svaneholm idag. Så istället för att ge mig ut stannade jag inne och tittade på film.
Jag tittade på filmen om Marie Kröyer. I filmen får man följa Marie och hennes liv tillsammans med den berömde danska konstnären P.S Kröyer. Det är en intressant film och jag gillade den mycket.
 Så om nu någon inte vill titta på Melodifestivalen kan man hyra denna film och få både kultur och historia istället.

En bra film med många bra skådespelare

2 kommentarer:

  1. Jag tittade på Melodifestivalen med ett halvt öga *ler*....
    Har inte följt jippot i år, har haft annat för mig.
    Läsning är inte dumt, inte heller film! Ha det gott♥

    SvaraRadera
  2. Här har snön kommit idag. Det har stormat i tre dagar, och idag med snön och kylan var det inte skoj att ge sig ut. Kram! ♥

    SvaraRadera