söndag 31 mars 2013

Skithelg

Har fundering på att lägga ner denna blogg. Den generar ändå inte till något. Jag kan lika gärna skriva ner mina tankar, alla recept, musiken, foton och allt annat på ett word dokument.
 Varför ska jag lägga ner tid på att leta information om författare, dikter och allt annat?
Jag lägger ner, orkar inte orka mer. Det finns inget som känns roligt eller möjligt nu.

Ps jag lägger till några ord under ovanstående inlägg, som egentligen inte skulle blivit publicerat.
Min helg har varit fruktansvärd, och många gånger har tanken infunnit sig: "Jag vill inte dö men jag vill inte leva".
Jag tror att citat kommer från en boktitel men är inte säker, dock har jag läst den på Maria´s blogg, MissManic.


Igår kom jag underfund med varför jag mått så dåligt. Ett samtal med en mycket kompetent läkare gav mig tips som hjälpt mig idag och förhoppningsvis kommande dagar.
  
Dessutom vill jag passa på och be mina läsare om ursäkt och då framför allt till Maria Ö och Anneli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar