onsdag 24 april 2013

Träning

Idag var sista dagen på ONYX. Deltagarna på MAST gjorde ett sista konditionspass som jämfördes med det första för tre månader.
 Den som förbättrat konditionen/motionen mest i procent fick ett litet pris.
Nej, jag vann inte! Jag är ändå nöjd med mitt resultat, vilket visade en förändring till det bättre.
   Priset var en liten kartong med choklad praliner.

Vi körde intervall på löpbandet efter testet.
 Därefter gjorde vi olika träningsmoment 50 sek*4 med en paus mellan varje övning i 10 sek. Näst sista rundan var jag otroligt trött, men kämpade på ändå. Det ska kännas när man tränar, vilket det verkligen gjorde.
Jag kommer sakna träningspassen på ONYX och vår PT.  Helst vill jag fortsätta och träna på gymmet men min ekonomi klarar inte den kostnaden.
Jag mår så mycket bättre av att träna och jag gillar det massor.
Nu har jag fått lite tips om övningar av PT´n, som ska ingå i min träning hemma. Sen är jag en lycklig ägare till en fantastisk cykel.

Här ska det tränas och få igång muskler och endorfiner.

 Är ändå lite fundersam över när jag ska hinna med att träna.
 På måndag börjar jag min praktik. Arbetstiderna är 7.00-15.30.
Jaja, det ordnar sig!!

Jag är väldigt nöjd med min dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar