tisdag 2 april 2013

Överraskning


I förra veckans torsdag fick jag en avi om att det fanns ett "paket" att hämta på posten i Viskafors. Det satte verkligen myror i huvudet på mig, för jag hade inte beställt något. Beställer sällan eller aldrig saker som levereras via posten. Efter lite grunnande trodde jag mig veta vad det var, den digitala vågen som jag fått som en extra bonus genom en tidningsprenumeration. Jo, så måste det absolut vara, tänkte jag och hämtade paketet/stort grönt kuvert idag.

   Gissa min förvåning när det ligger ett antal vackra handvirkade köks-handdukar, grytlappar och disktrasor i kuvertet. (Disktrasor är ett mycket olämpligt ord, för det är absolut inga trasor).
En vän långt uppe i Haparanda är skaparen av dessa alster.

Vackra handvirkade köksnödvändigheter
Vill ni se mer av Maria´s fina hantverk, gå då in på hennes blogg, Junkstyle

 Tusen tack Maria, för den vackra Påsk gåvan. Jag blev så väldigt glad över den fina överraskningen.

2 kommentarer:

  1. roligt , hoppas du får användning för dom ..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så klart jag får användning av dem. De är helt perfekta. Tack ännu en gång

      Radera