tisdag 27 november 2012

Veckans foto

Jag har nästan alltid med mig kameran när jag ska ut på något. Ibland hittar jag fina motiv andra gånger finns det inget som fångar mitt intresse. Förra året i september på en av många svamp turer hittade jag denna fina groda.



I år fann jag en vacker fjäril på hallon jakten. Ser ni de fina röda bären till vänster??? 


 Och det sista fotot, en trött snigel, också detta togs i somras.

Dagens aktivitet var att storhandla. Jag blir alltid så galet stressad i affären varje gång det ska storhandlas och jag förstår inte varför. Idag fick jag stanna upp ett antal gånger och helt enkelt andas mig ner till en lugn nivå. Det gör mig irriterad och konfunderad. I vilket fall som helst så är alla förråd påfyllda. Middagen är uppäten och allt är lugnt, skönt och gott. Ett stort tack till vännen som körde mig och maten från Borås till Svaneholm.

 Imorgon ska jag hälsa på min mor. Eventuellt ska jag hjälpa henne med att putsa fönster och sätta upp nystrukna gardiner. Lite mat blir det nog också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar