tisdag 19 februari 2013

Veckans foto

Nu, just i skrivandes stund, tittar solen fram och ger himlen vackra färger. Jag blir glad och njuter av att de grå molnen försvunnit. Det känns som om det har varit mest grått, fuktigt och tråkigt väder de senaste dagarna. Åh jag gillar solen så mycket.
 Idag är det tisdag, bara så ni vet, och det betyder veckans foto här på min blogg.

Detta foto tog jag med mobilen. Jag har för det mesta med mig kameran men inte denna dag. Jag blir lika irriterad varje gång jag ser ett riktigt bra motiv och inser att kameran ligger hemma. Från och med idag ska jag alltid ha min kamera i väskan.
 Dessutom är jag inte riktigt säker på var foto togs eller från vilket träd. Jag har för mig att det är en lönn och att det är från den stora lönnen som står i backen mot gamla gummifabriken här i Svaneholm.

Det kommer ännu en vår

1 kommentar:

  1. otroligt fint foto , önskar jag kunde fota lite bättre ..det finns i och för sig en del inställningar på min lilla kamera , jag har bara inte fattat hur dom fungerar ..
    ska nog be tonåringen hålla en kurs till mig .
    provar skicka ett nytt mail i kväll
    ha det tsv

    SvaraRadera