torsdag 14 februari 2013

Chips och sånt med ost

Jag köper sällan chips och ost(bågar), hjärtan. Det är inget som jag saknar eller behöver.
Och varför ska jag köpa sånt när det är så enkelt att göra egna godsaker.
Eftersom det är en dag då man ska skicka hjärtliga hälsningar och köpa minst ett dussin rosor och en kartong med hjärtformade chokladbitar till sin kära, så bestämde jag mig för att göra osthjärtan till mig själv.
 Om sonen gillar dem och vill äta hälften så blir jag glad.
 Receptet på osthjärtan hittar ni bland mina recept. Här kommer några foton på mina osthjärtan.

Stansar ut söta hjärtan


Klara för gräddning
Färdig gräddade gottihjärtan

2 kommentarer:

  1. härligt . jag hittade igen dig . min blogg bara strular och kommentarerna syns inte så även jag har börjat om på
    http://junkstyle-2.blogspot.se/. men nu ska jag läsa i kapp här hos dig .. ha det bra

    SvaraRadera
  2. Hej Maria!
    Underbart att få läsa din blogg igen. Du har varit borta en längre period och jag har undrat vart du tagit vägen.
    Jag hoppas att du mår bra och att allt är ok med allt omkring dig, kids, jobb osv.
    Jag är så glad att du är tillbaka.
    Varma kramar

    SvaraRadera