onsdag 27 februari 2013

Veckan foto

Som jag sagt innan är min kamera inte speciellt avancerad.
Jag försöker ändå få mina foton att visa det jag ser. De gånger jag lyckas är väldigt få, men När jag lyckas blir jag väldigt glad och nöjd.
Detta foto har jag tagit direkt från mitt köksfönster för några dagar sedan. Jag ville fota det lätt rosa/lila ljuset i träden som var så vackert mot den gamla gummifabriken här i Svaneholm.


Inte så nöjd med gummifabriken och färgerna
Jag ser så många fina färgnyanser och motiv men resultaten blir sällan vad jag såg.
Ändå fortsätter jag att fota och hoppas på att lyckas någon gång.
  I vilket fall som helst så finns ju färger och motiv kvar i minnet.

2 kommentarer:

  1. känner igen mig , svårt att få fina bilder .
    byggnaden ser tom och övergiven ut
    pågår det någon versamhet alls där

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det finns aktivitet där, några företag som huserar och många har sina husvagnar parkerade där under vintern.
      Jag vet inte vad företagen gör men någon typ av verksamhet finns det än.

      Radera