måndag 24 december 2012

Kommentarer

Jag vet att det jag skriver här på min blogg är offentligt. I min andra blogg som nu är borta lade jag ut alltför mycket som var privat och det var inte bra. Nu har jag försökt hålla mycket av mitt privata utanför.
  Nu verkar det som om en viss läsare, anonym, läser och kommenterar. Jag vill verkligen ha kommentarer men när dessa blir sexistiska och typ personliga angrepp är jag benägen att anmäla dessa uttalanden. Då är det inte speciellt roligt och jag kommer inte att lägga ut dessa kommentarer. Jag sparar dem. Det är bäst att göra så om det blir en utredning ang trakasserier.

Jag skulle verkligen vilja veta vem DU är??? Och om det nu är så att du har något otalt med mig så berätta det för mig öga mot öga istället för att dölja dig själv.

Önskar er en god fortsatt helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar