onsdag 4 september 2013

Tid

Det blir fullt fart idag. Först ett besök på vårdcentralen för att inmundiga dagens dos.
Sen till Borås för att träffa en ny kontakt inför mitt inträde till arbetsmarknaden.
Jag är inte sysslolös här hemma, dock är jag anställningslös och för tillfället sjukskriven.
Jag hoppas och önskar ett arbete där min stora passion, matlagning, ingår.
Eftersom jag inte riktigt vet vad mötet ska gå ut på är det ingen idé att ha för stora förväntningar. Det är bara att lugnt avvakta.Varför måla fan på väggen liksom.....

 Jag har planerat in några tester inför bröllopet i eftermiddag. Lite ostkex, mousser och curder. Det finns även tårtdekorationer som ska göras, så nog har jag fullt upp.

Det finns lite smolk i bägaren angående min medicinering. De tabletter jag tar gör mig så totalt utslagen av trötthet. Efter en halvtimma, 45 minuter efter intaget är jag tvungen att gå och lägga mig en stund och jag somnar alltid. Det är något irriterande eftersom jag vill vara pigg och göra de saker som är planerade. I måndags fick jag dosen ändrad så förhoppningsvis blir jag inte lika trött. Igår kom tröttheten som vanligt, så ännu har jag inte märkt någon skillnad.

Nähä nu måste jag gå till bussen. Tack och lov att det finns kommunikation så även de utan bil kan ta sig från punkt A till punkt B.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar