tisdag 25 juni 2013

Bläckisar

Jag har virkat bläckfiskar. De flesta har jag givit bort, men det finns några kvar. Jag gillar att tillverka med mina händer. Det är dessutom väldigt rogivande för mig att virka eller sticka.
Här får ni en några av mina bläckisar:

Tofflan fick denna fina

Äldsta dotter fick denna hallonröda

Underbara Selma fick denna lila som matchade blendern....

Denna gavs till en ny världsmedborgare
Titta in på Tofflans blogg där finner ni massor av trevlig läsning och recensioner av både böcker och filmer. Ni hittar bloggen HÄR

3 kommentarer:

  1. Söta Iréne, din fina Bläckis hänger i min bil och gör mig glad i allt det ledsna just nu! Tack för den glädjen!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Tofflan! Roligt att du gläds av "Bläckis". Tråkigt att du har du jobbigt. Jag hoppas verkligen att du kommer igen, kämpar och får göra det du är bäst på!!!
      Va rädd om dig och dina kära!

      Radera
  2. Tack för din omtanke, Iréne! Du har ett stort hjärta!

    SvaraRadera