lördag 1 juni 2013

Besök i en annan stad

Idag åkte jag från Borås resecentrum...

...till en annan stad några mil öster ut, nämligen Ulricehamn.



Jag gjorde ett besök hos min älskade dotter, hennes sambo och hunden Exit.



Dottern har fyllt år och hon fick en blender i present och en lila bläckis. Bläckis matchar blendern som också var lila.


Det kom fler besökare av vilka några jag träffat innan. En vän till min dotter, som jag inte träffat tidigare, kom med sin dotter och här är fotot på två döttrar.


Sen var det dags för mig att fara hemåt i värmen. I Borås möttes jag av stora mörka moln och på bussresan till Svaneholm kom regn och åska.


Det fortsatte att regna och åska en stund efter att jag landat i min boning. Men vad sjutton gör det! Jag har haft en underbar dag tillsammans med min fina dotter.


4 kommentarer:

  1. vilken härlig dag , alltid kul att umgås med barnen .
    ha en fortsatt trevlig lördag kväll

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jo, det var en härlig dag och det var underbart att umgås med älskade dottern. Hon är så fin.
      Önskar dig allt gott och hoppas du får ordning på äppelträdet?
      Kram

      Radera
  2. Fina bilder, fina döttrar! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Tofflan! Det var en trevlig men väldigt varm dag. :)

      Radera