lördag 24 augusti 2013

Tiden går fort

Mina dagar försvinner så snabbt. Jag har nästan fullt upp hela tiden trots att jag är anställningslös och sjukskriven. Så när kvällen kommer är jag för trött att skriva.
 Idag ska jag in till staden och träffa min mor. Vi ska på hantverks- och spelmansmässa. Mer om det senare i eftermiddag då jag hoppas kunna bjuda på fina foton.

Jag har fått förfrågan om kommentarer som inte syns. Jag har valt att förhandsgranska era ord innan jag publicerar dem. Detta för att jag inte vill att vissa personer ska ta plats på min blogg och i min värld. Så direkta påhoppningar, otrevliga och hatfyllda kommentarer publiceras inte.

Vad ska ni göra denna lördag? 


1 kommentar:

  1. klart du ska förhandsgranska om det finns idioter som vill kommentera på ett fult sätt .. vet att det är många som har det problemet .. samtidigt kan du känna dig stolt för om någon är så intresserad av dit liv och leverne så beror det garanterat på svartsjuka .. vilket jag ogillar .. fortsätt på din egen stil vi är nog fler som gillar det -- kram irene och ha nu en fin helg .

    SvaraRadera