fredag 4 oktober 2013

Nedgång

Jag borde må bättre.
 Det har varit 2 tuffa veckor med medicinförändringar fram och tillbaka. Förhoppningsvis vänder det dystra och mörka till något ljust och bra inom kort.

Det är som om dessa nyktra, tämligen lätta, tre månader sprungit ikapp mig och ångesten bultar hårt i mig. Jag har en stressad kropp som vill ha lindring i form av alkohol, vilket den inte fått. Så egentligen är det inte konstigt att jag mår dåligt.

Som vanligt ska jag till vårdcentralen för att inmundiga min dagliga dos av medikamenter. Funderar på att ta en tur till staden men har inte bestämt mig ännu.

Önskar er alla en trevlig fredag



6 kommentarer:

  1. bra jobbat Irene .. den där alkoholen är ett ständigt dilemma .
    har du testat Campral som ska ta bort själva suget ..
    lycka till iaf i fortsättningen -- kämpa på .

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maria! Tack!
      Campral är en av de mediciner som jag testat i ett par veckor utan bra resultat. Never give up!
      Kram

      Radera
  2. Många tankar till dig! Och kraft att stå emot suget.
    Kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tofflan! Tack, dina ord och tanke värmer gott!
      Kram

      Radera
  3. Vad duktigt du kämpar på vännen!!

    STOR styrkekram från mig och Tindra <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gullan! Tack, en gör så gött en kan.
      Önskar dig allt gott, Kram!

      Radera